marca 16, 2018

Everything you want - spring wishlist

Kiedy bardzo spodoba mi się jakaś rzecz i po namyśle uznaję, że jest mi potrzebna lub po prostu nadal bardzo, bardzo mi się podoba - wpisuję ją na moją listę. W ten sposób każdy zakup jest przemyślany, kupuję mniej rzeczy, za to lepszej jakości i bez problemu odpowiadam na pytanie o to jaki prezent chciałabym dostać np. na urodziny. Nie twierdzę, że spontaniczne zakupy nie są fajne i że powinniśmy wszystko dogłębnie analizować. Dla mnie jednak jest to duże ułatwienie szczególnie jeżeli chodzi o zakupy ubrań, gdyż wciąż poszukuję swojego stylu. Mając tę listę po prostu wiem, że nie pójdę do sklepu i nie kupię kolejnej bluzki, która nijak ma się do reszty garderoby ;)   

 
  1. Wełniany szalik H&M.  Ciepły a przy tym łatwy w ujarzmieniu i elegancki szalik, który idealnie pasuje do płaszcza. 
  2. Książka o zdrowym odżywianiu - Food Pharmacy. Jakiś czas temu uświadomiłam sobie, że odżywiam się bardzo źle, a głównym składnikiem mojego pożywienia jest chleb a nie jak zawsze myślałam - owoce i warzywa! Myślę, że czas coś z tym zrobić. 
  3. Puder brązujący Hoola marki Benefit. Prawdę mówiąc nie wiem czy ten produkt jest dobry, jednak ma urocze i praktyczne opakowanie i bardzo chętnie go wypróbuję! 
  4. Aparat fotograficzny Olympus Pen E-PL8. Niesamowity design, niewielki rozmiar i dobra jakość zdjęć - tyle wystarczy aby przekonać mnie by do robienia zdjęć używać czegoś więcej niż telefonu. 
  5. Olejek malinowy Mokosh. Bogaty w wiele składników odżywczych olejek, który możemy stosować do codziennej pielęgnacji cery - polecany przez pokaźne grono osób (wybór firmy przypadkowy). 
  6. Kurtka skórzana River Island. Świetna baza do stworzenia garderoby. Stylowa i bez zbędnych udziwnień - będzie pasować do wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Wonder Bumble , Blogger